2014年9月27日 星期六

家常便飯001

30分鐘內煮兩個簡單餸....蒸鯇魚 & 麵豉肉片炒菜心


才料: 鯇魚, 薑, 豬肉(梅頭)半斤, 菜心4兩左右, 冬菜, 一湯匙甜麵豉....
 洗乾淨魚腩, 必須清乾淨血水...

冬菜多小除意就可以, 先用水浸洗, 隔水後同薑絲一齊舖於魚上......
再用熱水蒸8至15分鐘(要視乎魚肉厚度....)
蒸熟後放上蔥花, 再淋上熟油(我因建康原因我會用橄欖油)豉油就可以~


豬肉要切得薄, 因為要快熟, 醃肉用小小鹽(半茶匙), 一茶匙白砂糖, 小小白酒,胡椒粉, 三茶匙油(我用橄欖油)....醃10分鐘~

 
去片: 15分鐘內完成兩餸~

我用普通不銹鋼鑊, 因為豬肉已然加了油, 所以我只你燒熱鑊沒有再落油....先炒肉, 半熟時加入甜麵豉,全熟時加小小生粉水, 之後再炒菜, 菜熟加加入豬肉炒云就可上碟!!



沒有留言:

張貼留言